Monday, February 23, 2009

BN & Bukit Gantang


Setelah SPR memutuskan tarikh pilihanraya kecil di Bukit Gantang Barisan Nasional kini sedang membuat persiapan untuk mengaktifkan jentera untuk menawan semula Bukit Gantang setelah jatuh kepada PAS pada PRU yang lalu. Wanita UMNO juga turut mempertingkatkan persiapan untuk menghadapi cabaran sengit ini.

PR mungkin akan meletakkan calon dari PAS sementara UMNO hampir pasti akan mendahalui usaha dan akan menyediakan calon untuk kerusi Parlimen. Adalah diharapkan calon kita nanti boleh menepis setiap usaha oleh pembangkang untuk menafikan kemenangan kepada BN. Jika melayari internet, jelas PR cukup berlagak dan begitu yakin bahawa mereka akan menang. BN wajar tidak mempeduli mereka, dan perlu meneruskan usaha untuk turun berkempen secara sistematik dan berkesan.

Pengundi di Bukit Gantang boleh lihat sendiri betapa kelamabutnya kerajaan boneka PAS yang didalangi oleh DAP 11 bulan yang lalu. Tugas Wanita UMNO pula memang jelas. Wanita akan terus berkerja keras dan memastikan kemenangan kepada BN di Bukit Gantang .

No comments:

Post a Comment